onsdag 11 mars 2009

Skor Skor

Finns de något som är roligare än att köpa skor?!

Igår blev de inhandlat hela två par skor. Eller egentligen hade jag nog bestämt mig för dansskorna redan förra veckan, men betalningen blev först igår. Detta är mina fynd.


Sko nr 1 Dansskor
Tanken är att de ska ge ett bra stöd till mina fotleder. Tejpar ju dom i vanliga fall när jag dansar för annars får jag ont eller vrickar fötterna så de inte blir bra alls..


Sko nr 2.
Sommarsandal. Supernöjd! Jag vet att de bara är Mars ännu men jag brukar alltid va ute för sent i vanliga fall när de gäller sommar saker. Men i år har jag tänkt hinna med!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina :)

Therese sa...

Supersnygga bägge två.

Jeanette sa...

Najs!

Anonym sa...

super! dom där sista vill jag oxå ha :)

Anonym sa...

Jasi.. du och dina skor.. vad finns det att säga... ;)