fredag 13 mars 2009

Bullbak

Har varit duktig och bakat bullar idag. Skulle ta ett kort också hade jag tänkt, men de blev aldrig av.. Kommer ev ett kort senare ikväll på bullarna vi ska fika ikväll. (en hemlis, jag har redan tryckt i mig ett gäng, hihi) Bakade på en liter så blev många bullar drygt 100 tror jag närmare bestämt. Men de är ju roligt att baka =) Synd bara att jag har så liten frys i stan att jag inte kan baka så mycket mer än att de går att äta upp samma dag... Men hemma hos mamma får jag baka desto mer å de är ju perfekt.

Nu blir de middag här, korvstroganoff och ris.

Hejsvejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lugnt gumman, vi har en JÄTTESTOR frys här, och jag lovar, den rymmer alla bullar du vill! Kom hit med dem bara ;)

Therese sa...

Åh så gott med nybakta bullar...mums. Ha en trevlig helg. Kram