tisdag 17 mars 2009

Tisdag

Då var måndag och tisdag avklarade.

Ja vem de nu är som ska va så nära skulle jag bra gärna vilja veta =P Haha! Jag skulle absolut inte tacka nej till massage!!! Var köper man en spikmatta Anna Karin, funkar den bra alltså?


Har dansat ikväll också, mycket trevligt som vanligt! Imorgon är de tredje tillfället på teknikbuggen också. Jag som skulle öva på å sprattla med fötterna ikväll men inte blev de av inte...

Sitter och äter lite kvällsfika nu och fyller på reserverna, sen blir de sängen! Jobb imorgon!

3 kommentarer:

AnnaKarin sa...

Funka dödsbra! Hon som masserar i Estersmark (eller va de nu heter, på vg till Brände) säljer såna. Good Stuff. Fotsprattlet tog lång tid innan de satt, iaf för mig. Louise fixa de typ direkt..

Camilla sa...

Spikmattan finns att köpa på hälsokostaffärer också:) Där köpte vi våran iaf=)

Anonym sa...

Tja du kommer troligen att dansa med mig imorgon(27/3). Kanske jag t.o.m berätta att det är jag.