onsdag 29 december 2010

08 Ett pinsamt ögonblick

Jag är ju egentligen en sån person som inte tycker saker och ting är så särskilt pinsamma , jag kan bjuda på mig själv till 100procent.. Så de är okej att ha kul på min bekostnad. Så de ska mycket till.. Men här nedan kommer iaf två tillfällen då de var lite pinsamheter.

En kväll minns jag väl särskilt väl... De va i slutet på november för två år sedan... Den så kallade skoterfesten på folkparken. Vi skulle förfesta med "danskillarna". Jag och Josse hade med oss en tetravindunke... Jag behöver inte säga mer än att den kvällen spårade ur!! Jag minns inget mellan 21-08... Vaknade upp på morgonen hemma i min säng med min dåvarande A brevid mej.. Var helt säker på att jag blivit drogad för jag kände mej helt och hållet nykter... men baksmällan kom först vi 15 den dagen.. och efter att jag pratat med vännerna mina så insåg jag att jag nog inte alls blivit drogad utan helt enkelt druckit påtok för mycket.. De hände en hel del fadäser under den kvällen också tydligen, men dom är jag lyckligt ovetande om. Ha.....ha.... ha..... eller?! Pinsamt värre, så onykter hoppas jag aldrig att jag blir igen!!


Sen kan jag ju säga en annan sak jag tycker är pinsam också... de är väl när man ramlar ute... första året på gymnasiet tränade jag en hel del fotboll och under vintern hade vi inomhusträningar på Sunnanåskolan. Jag cyklade dit från min lägenhet brevid kvantum... Så färden gick över lejonströmsbron. En kväll när jag så skulle cykla till träningen så cyklade jag över bron och den var megahalkig, så bakdäcket gled undan på cykeln och pang bom så låg jag under cykeln.... AJ... Då kom det ett par och gick förbi och de vrålskrattade åt mig... De frågade inte ens hur de gick utan bara skrattade.... Helt okända för mig dessutom... De var pinsamt... de gick ju bra för mig jag fick inte en skråma, var väl mer bara rädd efter fallet.. men efteråt blev jag riktigt arg för att dom betett sig så illa mot mig... men i ögonblicket var de pinsamt.

1 kommentar:

Camilla sa...

Hahaha mins att du tappade en dringk mellan bena på H (tursamt nog stod han upp) men att du lyckades tappa ner den just mellan hans ben stående går mig förbi ;) Love you gumman i vått och torrt, nykter som full ;)