söndag 12 december 2010

2 Min första kärlek!

Linus Jonsson!

Jag gick dagmamma hos hans mamma. Han var två år äldre än mig men vad spelar de för roll =) Kära va vi absolut, jag kunde knappt bärga mig när jag skulle dit och ville nog inte följa mamma hem heller när de var dags. Jag och Linus hann nog gifta oss ett par ggr också. Krille och Carro agerade präst till oss. De var tider de! Men så kom dagen då jag flyttade till Kålaboda och bytte till Brände dagis istället. Jag och Linus växte ifrån varandra, han började skolan och var helt plötsligt en främling. Och idag är han till och med gift med någon annan om jag inte minns fel =) Å jag har hittat en annan kärlek också!

Dock ingen bild idag, mitt barn album är hemma hos mamma så får väl komma med någon fin bild en annan dag helt enkelt på kärleksparet =)

1 kommentar:

Carro sa...

Haha! Det där kommer jag ihåg! ;)