onsdag 8 december 2010

Om mig

Jag heter Sandra Kling jag är 24 år, uppväxt i lilla Kålaboda men nu bor jag i Sjöbotten tillsammans med min sambo Hans och Tiger. Jag är danstokig och tränar så smått på 360 då jag känner för det. Annars pysslar jag på lite hemma med diverse saker, just nu är jag i smyckesträsket. Eller i shoppa smyckestillverkningsgrejjer kanske jag ska säga. Här kommer en bild på mig och den "nya frisyren" ingen skillnad förutom att de är lite urrensat! Slutligen NEJ jag ska inte åka vasaloppet, jag ska jobba där!

4 kommentarer:

Annica sa...

Jag hann känna att min skidåkning var fjantig om du skulle åka vasaloppet och så blev jag imponerad:)men det är säkert roligt att jobba där:)
Va roligt att få läsa mer om dig i 30 dagar:)

Therese sa...

Spännande att även du har tagit dig an denna utmaning. Håller på även jag =). Kram

Sofie sa...

Gillar!

Camilla sa...

va fin du e ;)