söndag 26 december 2010

6. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag och Sofie eldade upp en majbrasa väldigt nära Sofies hus när vi va små utan att våra föräldrar va hemma. De va inte uppskattat!!! Vi fick utegångsförbud i en vecka, tror inte ens att jag fick prata i telefon under den veckan..

2. Jag sover i sockar

3. Jag är inte smart. När jag skrev högskoleprovet på våren tredje året på gymnasiet så fick jag 0.3.. dvs jag är INTE BRA!! Fast med tanke med att jag sket i engeskadelen och bara kryssade utan att läsa. Samt att jag på resten av delarna bara hann med hälften av frågorna och sen fick chansa på resten är väl kanske inte de så oväntat =P Men trots detta har jag ju faktiskt fixat en universitetsutbildning och fått en "kandidatexamen i beteendevetenskap med inriktning mot IT" så om de var vilja våld eller vaselin som fick mej igenom den utbildningen de vettetusan.

4. Jag tycker de är otäckt med båtar och djupt vatten... Kanske för att jag är usel på att simma.... så går de när man har långt till badhuset.

5. Jag har nattandställning, jag ligger och gnisslar tänder annars.

6. Jag fick erbjudande att sjunga solo i miljömusikalen när vi gick i 6:an.

7. Jag har aldrig rökt ett enda bloss i hela mitt liv och kommer nog aldrig göra det heller.

8. Jag var i fjol toppsäljare på Folksam fick som en av de 28 bästa av 250 säljare åka till Italien.

9. Jag har tydligen enligt Sofie ätit upp en daggmask när jag va liten.

10. Jag funderar starkt på att köpa en egen skoter!

3 kommentarer:

Annica sa...

3.Du är smart!!
5.Jag har också nattandställning,sexigt värre:)
7.Duktigt att aldrig tagit ett bloss,strongt..
8.Härligt jobbat:)
10.Tycker absolut att du ska sluta fundera och köpa en skoter:)så mycket roligare!!

Sofie sa...

hahaha masken <3

Sofia sa...

Hahaha...nej det va mycket där jag inte visste =)
Det där högskoleprovet kan nog slänga sig i väggen,du har ju som du sa en högskoleexamen!
Tycker ABSOLUT att du ska köpa en egen skoter,NU!! =)