lördag 4 december 2010

Dans ikväll!



Dans ikväll i Piteå. Divine och Blender spelar! De kommer bli NAAAJS!

Slänger med ett klipp med min och Hasses låt, Blender har den som sistadanslåt nämlige. För er som inte dansar så dansar man oftast med någon man står lite närmare sista låten, de är som en oskriven regel på dans. Jag och Hasse träffades ju som sagt på dans och vi hann faktiskt dansa ett x antal ggr innan de sa klick på riktigt, Den här låten dansade vi till ett flertal ggr och de pirrar i kroppen när jag hör låten och minns precis hur spännande de var innan han var min på riktigt! Dom som va med på den tiden vet nog alla att de här är vår låt. Så om vi ska gifta oss någon gång så kommer den här låten definitivt spelas på vårt bröllop =) Lyssna och njut!

3 kommentarer:

Camilla sa...

åå vad jag mins den tiden ;) du va som en höök på dans golvet efter han inför sista dansen. hehe. Ha så kul, Stor kram

Sofie sa...

haha så fint!!

Sofia sa...

Så romantiskt! Vad jag önskar att jag kunde minnas min och Patriks låt,men icke!