fredag 17 december 2010

4 Min önskelista

Så passande att det snart är jul också =)

* Ska väl börja med att önska att de kommande året kommer bli lika bra som detta året som gått. Sen att alla runt omkring mig får må bra och vara friska.

Sen till det mer materiella önskningarna.

* Martiniglas, jag blir så inspirerad när jag är hos Sofie och blir bjuden på massa gott i sådana fina glas

* Ett nytt kök! Oväntat va, men nästa år kanske vi är på G

* El-Tandborste... Ja jag har som börjat inse att de kanske kan va en bra grejj att ha ändå

* Ett PS3 med singstar

* En Iphone.... kan ju egentligen köpa en eftersom jag har ett presentkort på coopkedjan på 2900 men snålheten säger att nä de är inget fel på min mobil som trots allt bara är drygt ett år och kostade skjortan när jag köpte den... Så hur länge ska jag orka stå emot??

* Fina uppläggningsfat, har knappt några sådana

* Pyjamas

* Pysselsaker


Jadu de är inte svårt att köpa grejjer till mej jag uppskattar de mesta =)


God Jul!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Ooh! Eltandborste å Iphone låter bra!!! Kramar!